Thursday, January 7, 2010

Salam Perkenalan

1. Salam kepada semua, ini merupakan kali pertama saya menulis blog setelah sekian lama hasrat ini terpendam lamanya sebelum ini kerana saya terlalu aktif dalam dunia persatuan kampus.

2. Alhamdulillah, akhirnya InsyaALLAH pada tahun ini masa saya agak fleksibel kerana sudah tidak lagi memegang apa-apa jawatan dalam persatuan mahasiswa di kampus kerana terikat dengan Latihan Industri.

3. Oleh kerana saya masih lagi merupakan mahasiswa di UTM ini, pastinya blog ini banyak berkisar tentang isu-isu di UTM dan lontaran-lontaran idea akan banyak diutarakan oleh saya untuk tatapan kepimpinan mahasiswa pada masa hadapan.

4. Cuma apa yang membimbangkan adalah saya tidak pasti jika pada masa ini adalah waktu yang tepat untuk saya melontarkan idea atau mengetengahkan isu-isu di UTM kerana kehangatan PRK semakin dirasai dan ini pastinya akan membuka ruang bagi mana-mana pihak mengeksploitasi idea dan isu yang dilontarkan oleh saya.

5. Pada pendapat saya, bagi entri bulan ini saya tidak akan mengetengahkan isu-isu secara agresif memandangkan memang kebiasaannya budaya pilihanraya akan melahirkan calon-calon yang terdesak untuk meraih kemenangan dengan menghalalkan cara bagi mencapai matlamat.

6. Sekian.

No comments:

Post a Comment